piątek, 31 stycznia 2014

30. Ashley Benson i Troian Bellisario.

Witajcie! :*
Jestem Klaudia i będę pomagać Edycie z blogiem : ))
Mam nadzieję, że mnie polubicie. Nie wiem czy się spodoba Wam moja grafika ale się staram.
Na Gliterach mnie możecie znaleźć pod nickiem: thingx.

Blendy (600x600) 











Avatary duże (300x450) 



       





Avatary małe (150x150) 




Wiem, mało tego dodałam na początku miałam dodawać wszystkie dziewczyny z Pretty Little Liars ale jakoś nie miałam weny twórczej :d Postanowiłam, że dodam jakieś 2 blendy tak na próbę, żebyście ocenili je i powiedzieli co mi jeszcze nie wychodzi :3 Wiem, nie jestem w tym za dobra ale ja się wyrobię tylko piszcie mi :D Myślę, że aż tak najgorzej nie ma xd

Macie jakieś pomysły na nową notkę?

POBIERASZ - PISZESZ!
NN za 10 komentarzy 




9 komentarzy:

  1. Super blog! Grafika - bardzo mi się podoba. Jest dopracowana, śliczna *-* Wygląd bloga też bardzo mi się podoba, ogólnie blog jest bardzo fajny i grafika nie jest na "odwalankę". ;) Wszystko na tym blogu jest ekstra, bardzo mi się podoba C: Czekam na nowe posty, i pozdrawiam z gliterów - Zswagerka. < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się dodatki :) Fakt, troszke ich malo ale co tam. Może w przyszłej notce dodasz Justina? +z nagłówkiem? dziękuje <3

    /xwarriorx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne dodatki i wystrój bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne dodatki :)
    u mnie nn, drowsily.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne blendy prosze dodaj z Lucasem Cruikshankiem . Nigdzie z nim nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dodatki ^^ Nowa notka z ... Ryanem Guzmanem ? *.* (moje ciachhoo ) : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładną grafikę tworzysz, podobają mi się efekty zastosowane w tych blendach. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodatki bardzo ładne, tylko szkoda, ze jest ich tak mało. Ja czasami też nie mam weny twórczej no i przeczekuję to i dodaję notkę później.

    OdpowiedzUsuń